Konsultant ślubny to osoba znająca się na branży ślubno – weselnej.

Jest wynajmowany przez Parę młodą w celu organizowania i aranżacji ceremonii ślubnej i weselnej.
Konsultant ślubny potrafi zaplanować i zorganizować nawet najbardziej skomplikowaną uroczystość. Opiekuje się przez cały czas Parą Młodą przed ślubem i w dniu ślubu i wesela. W imieniu Pary Młodej konsultant ślubny negocjuje warunki współpracy z podwykonawcami i pilnuje terminarza, dbając o najmniejsze szczegóły. W sytuacjach napięcia potrafi być mediatorem i wie co zrobić w nieoczekiwanych  a nawet czasem dziwnych sytuacjach.

Gdybyśmy chcieli powiedzieć o konsultancie ślubnym krótko to: Specjalista w danej dziedzinie, fachowiec udzielający porad, opiniujący, rzeczoznawca, kreator.
A najważniejsze zadanie konsultanta ślubnego to pomoc w realizacji Waszych marzeń i pomysłów:)

Elementy jakimi zajmuje się konsultant ślubny przy organizacji wesela i ślubu

– opracowanie motywu przewodniego uroczystości

– rezerwacja terminu ślubu

– wyszukanie miejsca na przyjęcie weselne

– prowadzenie rozmów dotyczących zawartości menu

– opracowanie ustawienia sali

– przedstawienie listy dokumentów, niezbędnych do zawarcia ślubu

– organizacja weekendowych nauk przedmałżeńskich

– organizacja zaproszeń

– organizacja papeterii weselnej: karty menu, tablica gości, nazwy stołów, księga gości

– pomoc w wyborze strojów ślubnych Pary Młodej

– zamówienie tortu weselnego

– organizacja fotografa, kamerzysty

– organizacja zakwaterowania dla gości

– organizacja transportu dla gości

– organizacja indywidualnych lekcji tańca

– organizacja oprawy muzycznej ślubu: flet, skrzypce itp.

– organizacja zespół/ DJ na przyjęcie weselne

– organizacja konferansjera

– organizacja fryzjera

– organizacja makijażystki

– organizacja oświetlenia sali weselnej

– organizacja pojazdu dla Pary Młodej

– organizacja dekoracji

– organizacja elementów rozrywkowych przyjęcia

– opracowanie podziękowań dla rodziców

– organizacja upominków dla gości weselnych

– organizacja opiekunki/animatorki dla dzieci

– przygotowanie scenariusza uroczystości

– prowadzenie kontroli nad wydatkami wraz z dystrybuowaniem płatności dla podwykonawców

– koordynacja uroczystości

– ostateczne rozliczenie z podwykonawcami

Konsultant ślubny zawsze przedstawia kilka propozycji z danej dziedziny ( np: pięciu różnych fotografów), aby Para Młoda dokonała wyboru, zgodnie ze swoimi upodobaniami.

Cookie Consent with Real Cookie Banner