Konsultant ślubny to osoba znająca się na branży ślubno – weselnej.

Jest wynajmowany przez Parę młodą w celu organizowania i aranżacji ceremonii ślubnej i weselnej.
Konsultant ślubny potrafi zaplanować i zorganizować nawet najbardziej skomplikowaną uroczystość. Opiekuje się przez cały czas Parą Młodą przed ślubem i w dniu ślubu i wesela. W imieniu Pary Młodej konsultant ślubny negocjuje warunki współpracy z podwykonawcami i pilnuje terminarza, dbając o najmniejsze szczegóły. W sytuacjach napięcia potrafi być mediatorem i wie co zrobić w nieoczekiwanych  a nawet czasem dziwnych sytuacjach.

Gdybyśmy chcieli powiedzieć o konsultancie ślubnym krótko to: Specjalista w danej dziedzinie, fachowiec udzielający porad, opiniujący, rzeczoznawca, kreator.
A najważniejsze zadanie konsultanta ślubnego to pomoc w realizacji Waszych marzeń i pomysłów:)

Elementy jakimi zajmuje się konsultant ślubny przy organizacji wesela i ślubu

  • – opracowanie motywu przewodniego uroczystości
  • – rezerwacja terminu ślubu
  • – wyszukanie miejsca na przyjęcie weselne
  • – prowadzenie rozmów dotyczących zawartości menu
  • – opracowanie ustawienia sali
  • – przedstawienie listy dokumentów, niezbędnych do zawarcia ślubu
  • – organizacja weekendowych nauk przedmałżeńskich
  • – organizacja zaproszeń
  • – organizacja papeterii weselnej: karty menu, tablica gości, nazwy stołów, księga gości
  • – pomoc w wyborze strojów ślubnych Pary Młodej
  • – zamówienie tortu weselnego
  • – organizacja fotografa, kamerzysty
  • – organizacja zakwaterowania dla gości
  • – organizacja transportu dla gości
  • – organizacja indywidualnych lekcji tańca
  • – organizacja oprawy muzycznej ślubu: flet, skrzypce itp.
  • – organizacja zespół/ DJ na przyjęcie weselne
  • – organizacja konferansjera
  • – organizacja fryzjera
  • – organizacja makijażystki
  • – organizacja oświetlenia sali weselnej
  • – organizacja pojazdu dla Pary Młodej
  • – organizacja dekoracji
  • – organizacja elementów rozrywkowych przyjęcia
  • – opracowanie podziękowań dla rodziców
  • – organizacja upominków dla gości weselnych
  • – organizacja opiekunki/animatorki dla dzieci
  • – przygotowanie scenariusza uroczystości
  • – prowadzenie kontroli nad wydatkami wraz z dystrybuowaniem płatności dla podwykonawców
  • – koordynacja uroczystości
  • – ostateczne rozliczenie z podwykonawcami

Konsultant ślubny zawsze przedstawia kilka propozycji z danej dziedziny ( np: pięciu różnych fotografów), aby Para Młoda dokonała wyboru, zgodnie ze swoimi upodobaniami.

 

Podziel się: